Контакт-центри

Налаштування

Call-центру будь-якого масштабу

«МЕТЕОР АЙТІ» забезпечує організацію, підключення та налаштування власних контакт-центрів на стороні партнерів.

На сьогоднішній день контакт-центр не лише приймає і здійснює дзвінки, а обробляє всі вхідні запити, які надходять через різні канали зв’язку: веб-чати, онлайн-факси, соцмережі, голосову та електронну пошти. Контакт-центр – це «серце» компанії, з якого починається основа багатоканального маркетингу і всі комунікації з клієнтом.

Впровадження сучасних технічних рішень для контакт-центру дозволяє підвищити продуктивність комунікації зі споживачем Ваших послуг. Завжди приємно, якщо можна одразу додзвонитися і отримати відповідь на своє питання, без обтяжливих переговорів і нескінченного очікування на лінії. IVR – віртуальний секретар, приймає максимум дзвінків без перерви на обід та відпустки.

Ще одна популярна послуга, яка дозволяє компаніям виходити на новій рівень і економити на телефонних дзвінках — IP-телефонія. Ефективні компанії з часом розширюються, наймають нових співробітників, змінюють офіс, відкривають філії в інших містах. Де б ви не знаходилися і куди б не переїжджали, вам будуть доступні всі функції віртуальної АТС — в тому числі і для віддалених співробітників. Ви зможете додавати робочі місця і внутрішні номери, підключати нові офіси за 15 хвилин, зберігаючи колишній номер для вхідних.

Компанія «МЕТЕОР АЙТІ» здатна побудувати сучасний контакт-центр, який зможе ефективно вести комунікацію від імені компанії.

Рішення

які дозволяють інтегрувати різні канали з’явку

Побудова/модернізація контакт-центрів
Створення контакт-центрів, використовуючи принципи надійності, функціоналу та інноваційності
Інтеграція call-центрів з різними системами (CRM та ін.)
Підключення різних автоматизованих систем для підвищення ефективності роботи контакт центру
WFM-рішення
Управління робочим часом персоналу, прогнозування навантаження, аналіз та моніторинг усіх процесів
IVR та його інтеграція з інформаційними системами
Система попередньо записаних голосових повідомлень, що виконує функцію маршрутизації дзвінків всередині call-центру
IP-телефонія
Централізоване управління телефонією. Використовуйте IP-мережу, як засіб організації та ведення телефонних розмов
Відеоконференцзв’язок
Інструмент для спілкування в режимі реального часу, використовуючи голос і відео
Впроваджуйте

Сучасні технології

у Ваш бізнес

Відгуки

Що про нас кажуть

наші клієнти?